dissabte, 26 de febrer del 2011

Corresponsals

Sóc una estudiant de primer de periodisme i em sento molt orgullosa de poder ser prou conscient dels inimaginables canvis històrics que s’estan duent a terme a molts països de l’Africa amb règims dictatorials. Em sento orgullosa de l'impuls revolucionari, de la força combativa i el valor que mostra tot un poble unit sotmès a la corrupció i injustícia dels seus mandataris, i de les seves ganes de tirar endavant, tots junts, per un futur millor.
M’apassiona seguir a cada instant els fets que van succeint, sobretot, llegint cada dia les cròniques i anàlisis que en fan els enviats especials de La Vanguardia.
És per això que m’agradaria molt felicitar-los i donar-los les gràcies a tots ells per tota la feina que fan, que no és pas gens fàcil. És molt dur i suposa molt cansament, sacrifici, incertesa i voluntat, però la gran quantitat d’informació de qualitat transmesa primer des de Tunísia, després des d’Egpite i ara des de Líbia i la resta de països és certament excepcional i exemplar.
Admiro i agraeixo moltíssim l’esforç que feu i la feina de comunicar que exerciu. Realment, a molts dels meus companys de carrera i a mi ens encantaria també poder ser allà donant-ho tot i explicant el que va passant a la resta del món.

Carta que m'han publicat al diari La Vanguardia el dia 26 de febrer del 2011.

1 comentari:

  1. T'ha tocat estudiar periodisme en un dels moments més interessants de la Història contemporània. No només pel nord-àfrica, occident també. Estem canviant, estem mutant. Temps complexos.

    Que la mirada critica t'acompanyi observadora del món! ;-)

    ResponElimina